Public Relations
Public Relations to istotny element współczesnego marketingu. Pojmowany jest jako działalność służąca kreowaniu pozytywnego wizerunku oraz budowania więzi z otoczeniem – rynkiem, klientami, partnerami czy współpracownikami. Celem jej jest pozyskanie przychylności i akceptacji odbiorcy ( klienta, firmy).
Nasi eksperci przeanalizują Państwa cele komunikacyjne i oczekiwania oraz dopasują najlepsze narzędzia public relations w:
Public Relations to istotny element współczesnego marketingu. Pojmowany jest jako działalność służąca kreowaniu pozytywnego wizerunku oraz budowania więzi z otoczeniem – rynkiem, klientami, partnerami czy współpracownikami. Celem jej jest pozyskanie przychylności i akceptacji odbiorcy ( klienta, firmy).
Nasi eksperci przeanalizują Państwa cele komunikacyjne i oczekiwania oraz dopasują najlepsze narzędzia public relations w:
- tworzeniu i wdrażaniu strategii public relations
- tworzeniu planów komunikacyjnych
- komunikacji kryzysowej
- planowaniu i zakupie mediów
- e-mailingu
- pr on-line ( działania wirusowe WOM, blogosfera, socialmedia)
- copywritingu ( informacje prasowe, hasła reklamowe, komunikaty wewnętrzne)
- lokowaniu produktu ( product placement)
- tworzeniu i wdrażaniu internetowego biura prasowego ( press roomu)
- monitoringu i analizie mediów
- relacjach z mediami ( media relations)
- działaniach sponsoringowych
- public relations produktu
- alternatywnych formach reklamy konkursach, loteriach itp.
- tworzeniu konceptu i wdrożenia showroomu
- social media