Strona główna   /   Public Relations
Public Relations

Public Relations to istotny element współczesnego marketingu. Pojmowany jest jako działalność służąca kreowaniu pozytywnego wizerunku oraz budowania więzi z otoczeniem – rynkiem, klientami, partnerami czy współpracownikami. Celem jej jest pozyskanie przychylności i akceptacji odbiorcy ( klienta, firmy).

Nasi eksperci przeanalizują Państwa cele komunikacyjne i oczekiwania oraz dopasują najlepsze narzędzia public relations w:

  • tworzeniu i wdrażaniu strategii public relations
  • tworzeniu planów komunikacyjnych
  • komunikacji kryzysowej
  • planowaniu i zakupie mediów
  • e-mailingu
  • pr on-line ( działania wirusowe WOM, blogosfera, socialmedia)
  • copywritingu ( informacje prasowe, hasła reklamowe, komunikaty wewnętrzne)
  • lokowaniu produktu ( product placement)
  • tworzeniu i wdrażaniu internetowego biura prasowego ( press roomu)
  • monitoringu i analizie mediów
  • relacjach z mediami ( media relations)
  • działaniach sponsoringowych
  • public relations produktu
  • alternatywnych formach reklamy konkursach, loteriach itp.
  • tworzeniu konceptu i wdrożenia showroomu
  • social media