Grafika
PROJEKTY GRAFICZNE
Oferujemy stworzenie projektów graficznych obejmujących różne formy prezentacji. Dbamy o każdy szczegół starannie dobierając kolory, liternictwo, znaki graficzne tak aby były spójne z wizerunkiem firmy.
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity - CI) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki, firmy na rynku. Spójny i konsekwentny zestaw symboli stosowanych w firmie wyróżnia markę czy firmę spośród jej konkurencji.
Zaprojektujemy nie tylko logo, choć znak ten jest niewątpliwie jej podstawowym elementem, ale również papier firmowy, koperty, wizytówki czy teczki. Dobierzemy również kolorystykę pełniącą kluczową rolę w przekazie i utożsamianiu wizerunku. Spójna identyfikacja wizualna firmy to podstawa silnej świadomości marki.
Powierz nam projekty:
PROJEKTY GRAFICZNE
Oferujemy stworzenie projektów graficznych obejmujących różne formy prezentacji. Dbamy o każdy szczegół starannie dobierając kolory, liternictwo, znaki graficzne tak aby były spójne z wizerunkiem firmy.
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity - CI) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki, firmy na rynku. Spójny i konsekwentny zestaw symboli stosowanych w firmie wyróżnia markę czy firmę spośród jej konkurencji.
Zaprojektujemy nie tylko logo, choć znak ten jest niewątpliwie jej podstawowym elementem, ale również papier firmowy, koperty, wizytówki czy teczki. Dobierzemy również kolorystykę pełniącą kluczową rolę w przekazie i utożsamianiu wizerunku. Spójna identyfikacja wizualna firmy to podstawa silnej świadomości marki.
Powierz nam projekty:
- materiałów drukowanych
- Reklamy prasowe
- Ulotki
- Katalogi
- Broszury
- Zaproszenia (projektuję i tworzę też zaproszenia i papeterię ślubną)
- reklamy outdoor
- Billboardy
- Rollupy
- Standy
- Plakaty
- reklamy internetowej
- Banery internetowe (flash, statyczne html5)
- Banery mobile
- Banery Adwords, Adsense, Adroll, Commission Junction, RocketFuel, itp.
- Mailingi, newslettery
- serwisów i stron internetowych
- Landing Page
- Strony promocyjne
- Ankiety
- Formularze
- Identyfikacji wizualnej
- Logo, ksiega znaku
- Akcydensy (papier firmowy, notatniki, teczki, torby, itp.)
- Identyfikacja wizualna zewnetrzna – tabliczki, flagi, maszty, itp.)
- Formularze