Marketing
Outsourcing marketingowy to jedno z pojęć kojarzących się z nowoczesnym zarządzaniem marketingiem. Polega ono na powierzeniu firmie zewnętrznej zadań marketingowych. Podnosi ono skuteczność i efektywność firmy przy znacznej redukcji kosztów utrzymania wewnętrznego działu marketingu. Jako jednostka zewnętrzna przyjmujemy odpowiedzialność za pełen zakres usług marketingowych Państwa firmy.
Jeśli Państwo dysponujecie ograniczonymi zasobami marketingowymi, niewystarczającą wiedzą, niewielkimi zasobami personalnymi proponujemy skorzystać z outsourcing marketingu. Gwarantuje on korzyści dla obu stron. Dzięki zadaniom marketingowym zleconym działowi zewnętrznemu :
Nasi ekspertci pomogą w:
Outsourcing marketingowy to jedno z pojęć kojarzących się z nowoczesnym zarządzaniem marketingiem. Polega ono na powierzeniu firmie zewnętrznej zadań marketingowych. Podnosi ono skuteczność i efektywność firmy przy znacznej redukcji kosztów utrzymania wewnętrznego działu marketingu. Jako jednostka zewnętrzna przyjmujemy odpowiedzialność za pełen zakres usług marketingowych Państwa firmy.
Jeśli Państwo dysponujecie ograniczonymi zasobami marketingowymi, niewystarczającą wiedzą, niewielkimi zasobami personalnymi proponujemy skorzystać z outsourcing marketingu. Gwarantuje on korzyści dla obu stron. Dzięki zadaniom marketingowym zleconym działowi zewnętrznemu :
- zwiększamy szybkość i skuteczność działania
- zapewniamy współpracę z wykwalifikowanymi ekspertami w dziedzinie marketingu i pr
- obiektywnie szacujemy szanse i zagrożenia
- minimalizujemy koszty utrzymania wewnętrznej komórki marketingowej
Nasi ekspertci pomogą w:
- opracowaniu koncepcji i wdrażaniu jednostkowych projektów marketingowych
- koncepcji i realizacji kampanii reklamowych
- tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych
- copywritingu
- pozycjonowaniu produktów i marek
- wprowadzeniu produktu na rynek
- analizach i audytach konkurencji, segmentów docelowych
- wydawnictwach (custom publishing)
- marketingu sieciowym ( socialmedia)
- realizacji sesji wizerunkowych i zdjęć produktowych
- projektowaniu stron www
- BTL – strategia działań marketingowych skierowana do konsumentów i detalistów (ograniczona grupa docelowa),
- ATL – strategia działań marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych, na przykład telewizji czy radiu, skierowana do szerokiej grupy docelowej. W ramach ATL i BTL podejmujemy się określenia strategii działania, kampanii reklamowej, produkcji i projektowania nośnika reklamowego,
- branding – tworzenie świadomości marki,
- naming – tworzenie nazw firm, usług i produktów,
- gadżety reklamowe